19/11/2013

WYCIECZKA PO SZAFIE BLOGERKI MODOWEJ, FILMIK

Dzisiaj mała niespodzianka. Zamiast zdjęć, mam dla Was filmik, a dokładniej nagranie zrealizowane przez Telewizję TTM. W sierpniu w moich skromnych progach zawitały Patrycja i Dorota (prowadzące program) oraz dwóch operatorów kamery :) Jest to filmik z cyklu "Jej Styl", do którego zapraszane są trójmiejskie blogerki modowe. Mój odcinek to wycieczka po szafie. Wspólnie przeglądałyśmy zgromadzone przeze mnie ubrania oraz dodatki. Wprawdzie od tego czasu sporo się zmieniło i nawet powstała szafa numer dwa na buty ( Tu specjalne podziękowania dla taty! :) ) , to mam nadzieję, że filmik Wam się spodoba :) Dajcie znać! :)

  Follow on Bloglovin

16 comments:

  1. Bardzo db wywiad ;) Masz ogromną szafę i mnóstwo fajnych ubrań. Moją uwagę przykuły:
    bluzka 5:40 oraz spódnica 7:00 - obie rzeczy śliczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)! trochę mnie stresują występy przed kamerą, więc tym bardziej się cieszę, że się podoba :)

      Delete
  2. Bardzo naturalnie i symaptyczie wypadlas! Gratuluje!

    ReplyDelete
  3. świetny materiał:) też bym chciał tak wyposażoną szafę:d

    ReplyDelete
  4. Extra ! Masz prawdziwe perełki w szafie. :)

    Pozdrawiamy,
    Dirty Heels www.dirtyheelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gdy zobaczyłam zwiastun nowego posta na fejsie, czym prędzej musiałam tu się pojawić, by obejrzeć Twoją szafę:) hehe Wypadłaś świetnie, bardzo miło Ciebie się słucha :) Pozazdrościć taty, który rozumie potrzeby swojej córki i prezentuje jej drugą szafę na buty :) Prowadząca ma rację, także jestem zachwycona ilością kolorów, dodatków i fasonów w Twojej szafie :) Uwielbiam Cię za to, że pomimo ponurej pogody za oknem, Ciebie i tak można zobaczyć w kolorowych i szalonych zestawach :) Złotawa spódniczka z kolekcji Marni dla H&M jest zjawiskowa :) Uwielbiam takie fasony, dlatego od razu podbiła moje serce, z chęcią wskoczyłabym w taką :) Parkę bardzo oryginalnie przerobiłaś,pasuje do Twojego kolorowego i świecącego stylu :) Widać, że jesteś osobą bardzo kreatywną i z pasją :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa:) To prawda kolorowe zestawy u mnie są zdecydowanie najczęstszym widokiem. Od czasu do czasu na blogu są też czarne, ale i tak dodaje wtedy do nich jakiś mocny naszyjnik, czy też inny dodatek :) Trochę koloru wszędzie muszę wcisnąć :)!

      Delete
    2. Rób tak dalej, bo wychodzi Ci to doskonale :) Wciąż mam niedosyt :) Czekam na kolejnego posta :)

      Delete
  6. Świetny wywiad ! Widać ,że jesteś przesympatyczną osobą :-) Twoja szafa jest prawdziwą koplanią skarbów ! Podoba mi się to, że masz swój styl i oddajesz go w każdej stylizacji ! Zgadzam się z Tobą, że trzeba codziennie stwarzać sobie okazje do wyjątkowych strojów i ubierać się w co się lubi ( Ty tak jak ja lubisz błyszczeć ).

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Dokładnie. Nie ma co trzymać ubrań na szczególne okazje, bo będą wisiały na "świete nigdy" :))

      Delete
  7. Bardzo naturalnie wypadłaś na tym filmiku :)

    ReplyDelete
  8. Fajny filmik, a zawartość szafy.... ech, zazdroszczę! Kilka perełek bym skradła ;)))))))

    http://nieotym.wordpress.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny filmik, jestem wierną fanką twojego bloga, przeglądam posty na bieżąco. Szalenie podoba mi się twój styl, a w szczególności twoje zamiłowanie do biżuterii i dodatków, ja też uwielbiam naszyjniki, kolczyki, broszki, uważam że doskonale dopełniają stylizacje także te codzienne. Faktycznie w naszym kraju kobiety noszą zdecydowanie za mało biżuterii, prawie wcale, uważają że efektowny naszyjnik czy kolczyki to już na wielkie wyjście lub święta a one doskonale sprawdzają się na co dzień, tylko trzeba umiejętnie to zestawić żeby nie wyglądać jak choinka w biały dzień, i chyba tego dziewczyny się boją, że przesadzą bo u nas jest takie myślenie że jak coś już się błyszczy i mieni to tylko na wieczór, więc jak ktoś odważy się ubrać coś z cekinami lub migoczący naszyjnik w środku dnia to patrzą się jak na dziwoląga, co ona na siebie założyła, świeci się z daleka, więc mimo chęci kobieta zakłada bezpieczną szarość i wtapia się bezpiecznie w tłum, jak to dobrze że jesteś ty i Macademian girl dzięki wam powoli coś się zmienia. Ja oglądałam taki cykl Pokaż nam swoją szafę prowadziły go dziewczyny z Wrocławia taka miła rudowłosa Ania o ile się nie mylę była też Olga i czasem Radzka, bardzo lubiłam oglądać ich filmiki. W jednym z odcinków gościły u Karoliny z SMOKE SIGNAL BY CAROLINE i ona wstawiła też na swojego bloga ten filmik a potem już sama pokazała nam swoją szafę część II może ty też zrobisz dla nas coś takiego i pokażesz nam więcej z szafy i biżuterii i np. jak przechowujesz dodatki, kolczyki jakie masz patenty na szafę, jak układasz buty, torebki, paski pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję Ci za ten komentarz :) Dla takich wiadomości warto prowadzić bloga !:)
      To mnie dziwi właśnie, że tak wiele dziewczyn wstydzi się noszenia zdobnej biżuterii. Moim zdaniem można wstydzić się publicznych wystąpień, śpiewania przed ludźmi, ale założenia większego naszyjnika? Dziewczyny odważcie się !:)
      Też oglądałam ten cykl !:) Faktycznie może to jest dobry pomysł, żebym pokazała trochę więcej. Pomyślę o tym, bo do tego jednak potrzeba sprzętu i oświetlenia. Ale dzięki za fajną wskazówkę !:)

      Delete
  10. Świetny filmik, masz boską zawartość szafy, złota spódnica jest the best :)
    dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: przyprawzyciekolorami.bogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny filmik, a Ty naturalna, nie widać specjalnie tremy.
    I fajne uczucie zobaczyć i posłuchać na filmie kogoś kogo się wcześniej tylko czytało i oglądało na zdjęciach.

    ReplyDelete