01/01/2014

12 NAJLEPSZYCH STYLIZACJI, BLOG O MODZIE

Przełom roku to czas podsumowań :) Na każdym portalu czyhają na nas artykuły o tytułach top 10, największe odkrycia, największe wpadki. Też postanowiłam dorzucić coś od siebie. Dzisiaj na blogu 12 (moim zdaniem ;) ) najlepszych stylizacji. Z każdego miesiąca minionego roku po jednej. Dajcie znać w komentarzach, który miesiąc najbardziej przypadł Wam do gustu :) W nowym roku szykuję dla Was sporo niespodzianek :) Końcówka 2013 roku była u mnie naprawdę intensywna, jeśli chodzi o przemyślenia odnośnie rozwoju bloga. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni.


1. Styczeń -> KLIK
2. Luty -> KLIK
3. Marzec -> KLIK
4. Kwiecień -> KLIK
5. Maj -> KLIK
6. Czerwiec -> KLIK
7. Lipiec -> KLIK
8. Sierpień -> KLIK
9. Wrzesień -> KLIK
10. Październik -> KLIK


11. Listopad -> KLIK


12. Grudzień -> KLIK


  Follow on Bloglovin

25 comments:

  1. Dobrze się spisałaś przez ten rok. :) 2 ostatnie stylizacje moim zdaniem najlepsze, uwielbiam taki styl! :D

    ReplyDelete
  2. kwiecień i październik ojojojojo :) mniam!

    ReplyDelete
  3. Luty, maj i grudzień moim zdaniem najlepsze!

    ReplyDelete
  4. Każdego dnia wyglądałaś olśniewająco!!!

    ReplyDelete
  5. Torebka (maj) i kurteczka (grudzień) - super. :)

    ReplyDelete
  6. zdecydownaie styczen z powodu pieknej tiulowej spodnicy :)

    ja tez mialam wiele przemyslen zwiazanych z blogiem - wiec podsumowalam wszyystko i od dzis wiele nowych (mam nadzieje) lepszych zmian!

    Powodzenia!

    ReplyDelete
  7. jak dla mnie styczeń i kwiecień ;) pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  8. Jak dla mnie najlepszy wrzesień, choć nie lubię niebieskiego :), a masz dodatki w tym kolorze. Fajnie, że często nosisz spódnice, to chciałabym zmienić w swoich stylizacjach :) Czekam na nowe stylówki. Pozdrawiam, Agnieszka.

    ReplyDelete
  9. uwielbiam Cię w spódniczkach :*

    ReplyDelete
  10. Najbardziej podoba mi się ostatni zestaw - jest świetny.

    ReplyDelete
  11. Wszystkie stylizacje są piękne i niebanalne!
    Takie luźne spostrzeżenie - najlepiej Ci w krótszych włosach, takich jak masz na ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) a ja miałam wrażenie, że są za krótkie :))

      Delete
  12. Jak dla mnie styczeń, lipiec i październik ;)

    ReplyDelete
  13. kwiecień i listopad to moi faworyci ;d

    ReplyDelete
  14. dobrze bardzo dobrze. mało jest takich blogów gdzie jest płynność w postach / stylizacjach, gdzie jest zachowany charakter i dziękuje , że nie poddałaś się "trendom" emu z kryształkami czy inne !
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dziękuję, bardzo mi miło!:) teraz przez ostatni tydzień jest małe spowolnienie w nowych postach, ale to cisza przed burzą :) szykuję niespodziankę :)

      Delete
  15. Ja też uważam że grudniowa jest najlepsza

    ReplyDelete
  16. Stawiam na zestaw z lipca i października :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. styczeń i kwiecień jak dla mnie najpiękniejsze!

    ReplyDelete
  18. Moja ulubiona stylizacja to styczniowa ^.^
    Pozdrawiam
    monic-dzej.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Październik jest moim faworytem! :)

    ReplyDelete
  20. U Ciebie jest tak cudnie i kolorowo :)
    Grudzień mi się najbardziej podoba :)

    ReplyDelete
  21. Wszystkie stylizacje jak zawsze wspaniałe.
    Sylwia! Wielu sukcesów blogowych w nowym roku!


    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  22. Wszystkie uwielbiam (ale najbardziej styczeń, ze względu na kolczyki :P)!! Jesteś niesamowita!! Wciąż się zmieniasz w kolorowego, super s(t)ylowego motyla!!! Pozdrowienia!!

    ReplyDelete